Verlengen

Is je service abonnement verlopen? Als het goed is heb je dan al een factuur ontvangen van ons, via e-mail. Mogelijk is die in je spam box (ongewenste mailbox) terecht gekomen. Deze factuur sturen wij ongeveer een maand voordat je service abonnement afloopt naar je bij ons bekende e-mailadres. Nadat je deze factuur hebt betaald, ontvang je binnen enkele werkdagen van ons weer een e-mail, nu met een licentiecode. Wanneer je die licentiecode invoert (hoe dat moet staat vermeld in diezelfde e-mail) is je abonnement weer voor een jaar verlengd.

Geen factuur ontvangen en wil je wel verlengen?
Heb je je ongewenste mailbox ook bekeken? Als je zeker weet dat je geen factuur hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar onze helpdesk. Vermeld in die e-mail dat je je abonnement wil verlengen en vermeld je naam, praktijknaam en KVK nummer. Wij sturen je dan alsnog een factuur toe voor het verlengen van je service abonnement.

Factuur wel ontvangen en betaald, maar geen licentiecode ontvangen?
Weet je zeker dat je de factuur volledig hebt betaald? Dan zou je binnen enkele werkdagen een e-mail moeten hebben ontvangen met een licentiecode, controleer voor de zekerheid even je ongewenste mailbox. Als je echt geen e-mail hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar onze helpdesk. Vermeld daarin dat je de factuur hebt betaald en geen licentiecode hebt ontvangen. Vermeld daarin ook je klantnummer en het factuurnummer. Wij sturen je dan alsnog de licentiecode toe.

Print