Welke server? Welke gebruikersnaam?
De praktijkeigenaar heeft een (beveiligde) e-mail gekregen met de server waarop jullie werken en met alle gebruikersnamen, wachtwoorden en met welk Officepakket er wordt gewerkt. Alle informatie die je nodig hebt kan je navragen bij de praktijkeigenaar dus.
Handleiding voor het inloggen
Voor Windows, macOS, iOS/iPadOS en Android
Vul de gebruikersnaam in en klik op DOWNLOADEN.
Om op je Windows computer het icoon op je bureaublad te krijgen, kun je ook deze handleiding bekijken.
Voor Android dien je eenmalig de app: “Remote Desktop” te installeren.
Voor macOS, IOS en iPadOS dien je eenmalig de app: “Windows App” te installeren.
Voor installatie op macOS klik hier
Voor installatie op iOS/iPadOS klik hier
Voor installatie op Android klik hier
Voor een handleiding installatie op macOS klik op Beveiligde werkplek op macOS installeren
Voor een handleiding voor installatie op Android klik op Beveiligde werkplek op Android installeren
Voor een handleding voor installatie op IOS/iPadOS klik op Beveiligde werkplek op IOS/iPadOS installeren
De handleiding over de “Two Factor Authenticatie” kun je hier vinden.
Printen en/of scannen van je online werkplek
Wil je ook kunnen printen en/of scannen vanaf je beveiligde werkplek? Zorg eerst dat je printer/scanner juist geïnstalleerd is en werkt op je eigen computer. Daarna installeer je onderstaande software op je eigen computer voor het printen of scannen (let op: tijdens de installatie mag je geen verbinding met onze server hebben):
TS Print voor Windows downloaden
TS Print voor MacOS downloaden
TS Scan voor Windows downloaden
TS Scan voor MacOS downloaden
Indien je vanaf een Android of IOS/iPadOS apparaat ingelogd bent op de beveiligde werkplek, is het niet mogelijk om direct naar de printer te printen of te scannen.